Hvad behøver du fra et konsulentfirma?
Der er nok rigtig mange af os mennesker, som der er stødt på en service, en ydelse eller et produkt, hvor man slet ikke syntes, det har været i top.
Det var egentlig ikke så meget det, som man fik ud af transaktionen, der var problemet, men den måde, som det blev ordnet på.
For man følte lidt, at man bare blev mødt med ligegyldighed, som endnu en forespørgsel, en handel eller lignende, hvor man ikke blev taget seriøst eller alvorligt – nogle gange har man endda set, hvordan man er blevet mødt med en smule irritation over, at man rent faktisk “forstyrrer” folk med at få dem til at udføre deres arbejde.
Man skal helt hen at anføre den slags klager online, før der bliver gjort noget ved det, hvor man så får at vide, at det var en enkeltstående sag, som der ikke kommer til at gentage sig.
Sådan bør det jo ikke være!
Konsulentfirmaet skal tage dig alvorligt som den mest vigtige kunde
Det kan godt være, man bare har været uheldig, og måske snakkede man med en ansat, som der ikke havde den store interesse i firmaet andet end at tjene penge.
Og man kan måske leve med det, hvis der nu var tale om en enkelt billig vare, men hvis det nu er sådan noget med at få assistance fra et konsulenthus, så vil man jo helst have et kompetent og engageret konsulenthus.
Det burde give sig selv, men det er bare ikke altid, at det er den attitude, man bliver mødt med, og hvis det sker over flere omgange, så er det på sin plads, at man søger efter et andet sted, for så ved man, at de bare ikke gør deres arbejde godt nok her.
Der er måske andre, der kan leve med den ringe service, men det kan du ikke.